onsdag

fan va skojj att folk äntligen vågar kommentera skiiitkul verkligen! :) tack för alla fina kommentarer på min lilla prins:) nå dagen har varit död. har inte gjort något speciellt alls.. fick inte följa med mamma på birsta för att hon skulle handla julklappar buhu :'/ men hon kanske skulle komma hem med lite grejjer åt mig så att jag kan göra lite roliga smycken, isf så lägger jag in bilder sedan på dom. blir nog en tur upp till badet sen också och simma kanoonskönt, men hallå?! vad har vi för pissväder här i sverige? när ska snön komma nu om det endå ska vara vinter? tänk er, mindre än 1 månad kvar till jul.. otroligt blir uppdate later have a nice day everyone :)

Kommentarer
maria säger:

aru måste fan börja simma jag också om jag inte får någon tränings cykel snart! dör av den här konditionen:O

2009-11-26 | 14:16:49
sarha säger:

ja det är skiiithärligt att simma ska jag tala om =D

2009-11-26 | 17:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback