tjatja

ja lördagkväll var jag även med tessa och jocke en stund:) ville bara tilllägga det haha! idag(söndag) har ja typ inte gjort ett piss. typ gått runt i sovkläderna hela dagen hihi. men det är sånt söndagar är till för haha! gjorde nuggets och klyftisat till middag, ovanligt menar ja, käkade inne vid tvn också,kollade på oth så fruktansvärt bra. sen efter det klädde jag äntligen på mig sådär vid 7 snåren. gick ut mötte tessa sen har vi suttit och surrat och promenerat och haft myspys ute i kylan. väldigt skönt att röra på mig lite efter denna fettohelg säger jag bara. var ute till ca halv 10 då blev det lite för kyligt ute så vi traskade hem, hoppade in i duschen eller ja jag seeegade kanske och duscha 30 min eller så haha. så himla skönt. när han har det halvmörkt och kokhett vatten, ryser av bara tanken, sen la mig i sängen å kollade på prettywomen , nu ska jag sova så att ja tar mig upp imorgon kl 7! sovgott<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback