tjosanhoppsan

orkade förmodligen inte blogga igår, men jobbade iaf på som tusan igår på skolan så att vi kunde gå hem efter första lektionen:) störtskönt. var på stan en sttund och så. köpte ett sett med bruna/bronziga och lite vita ögonskuggor, är ca 5-6 olika nyanser. 185kr på lindex (vivaladiva) tror jag märket heter skitsnyggt iaf!. efter det drog jag hem och somnade i sängen till runt 3-4 tiden. efter blev det käk. åt tacopaj med massa goda chips och guacamole och sån där ost! supergott!. ja sedan runt 9 tiden drog jag bort till antonoch var med han robin macke och tiger. vi gjorde inte så mycket, kollade på film kyssnade på musik dom spelade lite tv spel ja typ så. drog hem runt 1-halv 2. efter ett tag kom mamma och pappa hem från krogen. precis när ja och brorsan satt å fikade lite mackor och oboy i soffan, kunde inte sova heller så ja låg vaken i sängen med tv och dator till halv 4 kanske haha, vaknade iaf kvart i 3 idag, starkt gjort. hela dagen försvann. men det var inte bara jag som vaknade då utan även mamma och pappa haha! sleeetna efter en kväll på krogen kan ja tänka mig! käkade gulasch soppa till middag, med baguette som man doppar i<3<3 mumma! mamma åt lax men vi andra ville ha de vi så de var fruktansvärt gött. har även kollat på sista johan falk idag. kollade 5an igår men den var ju kass. fast 6an var skitbra tycker jag :) åt nyss lite paj med mamma och pappa. funderar på att hitta på något nu kanske :)eller så tar man det bara lungt!aja vi hörs mer pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback