torsdag

hello folket.. förlåt dålig uppdate. men hursomhellst. idag åkte jag in till skolan heeeelt i onödan, sicket skit.när mimmi slutat drog vi upp till henne där det var en sovande jonathan haha! trötter.. vi kollade runt lite på massa bilder på thailand ( vi åker i princip samtidigt i februari) och så duschade dom och jag surrade lite i telefonen och så.. när dom var klar åkte vi till alnö. jag hem till mig och dom till jonte, jag kollade på oth<3 kärlek till det, sedan blev det middag, gulaschsoppa på påse i frysen som var tärningar typ?! tänkte att jag skulle pröva.. men jag säger bara BLÄÄ! inte gott, inte okej.. hann hänga tvätten och så sen ringde mimmi, blev en tur på birsta på det nya brandworld men seriöst, det var ju säämst. så vi åkte till arken och kollade på läskiga ödlor och spindlar och mimmi petade på fiskar HAHA! böev sedan ica maxi för jonte och mimmi skulle handla.. och ja dom kom inte överens om nånting tror jag, men till slut så. jag köpte mig 2 deodoranter om det är intressant? haha nej men endå. sen sladdade vi runt lite så j*vla kul! typ de enda roliga på vintern är vell att åka runt och sladda med bilarna hehe!. iallafall så drog vi hem till selanders, en liten stund sen tog vi en långprommis med wilma också:) så gick ja av till mig på vägen. har duschat och lite sånt nu, dax att sova:) godnatt. hoppas någon orkar läsa mitt långa inlägg;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback