sammanfattning

jaa tänkte sammanfatta helgen lite. fredags: drog upp till wi och umgicks med madde och daniel :) skitkul! sen drog ja ut å va ute i a-vik ett tag sen hem å slappa typ skönt som fan.. lördag hjälpte jag till hemma på dagen, sen duschade jag och fixade mig. sen fick ja skjuts av pyrro och stefan till några busar som ja spenderade hela kvällen med, drog därifrån vid halv 3 då hellman hämtade mig, då skjutsade vi sandra och hälen och någon mer från krogen sen blev de hem, somnade inte förns vid typ 5 endå vet inte varför.. sen idag vaklnade jag vid 3 haha har slappat i sängen hela dagen. och nu är klockan halv 5 och jag sitter fortfarande i sängen. så jävla sköönt =D nä nu ska ja vell trycka i mig något att äta och så tror ja, sen duscha och grejjer. blir nog bara inne ikv med tanke på skit vädret. ajaaaa pussssss

Kommentarer
Anonym säger:

Hur har du tagit vara på helgen?



Kram Beloni

2009-10-04 | 17:14:59
Bloggadress: http://beloni.devote.se
Anonym säger:

KOLLA DET SENASTE SKVALLRET PÅ SVERIGES STÖRSTA SKVALLER BLOGG! .. KOLLA IN OCH FÖLJ MIG VAR DAG PÅ: www.fuckwithyou.blogg.se

Finns även på blogglovin!

2009-10-04 | 17:44:07
sarha säger:

vem är beloni?

jag har tagit vara på min helg genom att vara med mina vänner! haft otroligt kul.

2009-10-04 | 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback