har inte orkat skriva något idag förns nu.

ja iaf. idag har jag inte gjort mycket alls. typ hängt tvätt. vare ute med tessa en stund sen har ja fixat en hel spellista på spotify som ja kirra nu på skoldatorn:D skiitbra!
vet inte va ja ska säga. tärt med skola imorgon iaf, pallar typ inte. sen börjar jag bli förkyld också:( inte alls kul. hatar att va sjuk. tvätat en massa också så nu är massa kläder rena hoppas jag!
ja å tessa gick en sväng satt oss en stund å chilla. sen drog vi hem till mig spela lite kort, kolla i en asgammal skolkatalog. skitkul. haha
sen kollade ja på priveliged elelr hur fan de stavas. sen har ja kollat på tv å suttit vid datorn typ. sen blev de en dusch nyss också.
ja juste va ut me nicke och dom typ inatt haha dom tvingade mig att åka med en stund:) så vi satt bara och åkte södra runt kulkul!

näe nu ska ja snart sova så jag har mig upp imorgon. lyssna på musik å softa lite innan. nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback