mimmi idarå

ja men tjena, historian sög ju riktigt hårt fyfan . å sen blev de rast då träffade lillie på första rasten sen andra blev de till att käka nå firre sen ner på stan med natts vi kikade runt lite prövade nå skor å strosade på trevligt :) nu sitter vi här å började för 35 min sen å ingen lärare har kommit ?:S vad äre för fel ? aja varmt som faaaan idag å tur att ja å mimmi ska käka på stan lär ju tvinga henne ner på subway blev bra sugen på de!

och föresten va har vi för töntar i våran klass? omoget beteende tkr jag! fel att stå för  vad man tycker å inte vara så jävla taskig med folk. ja herregud. aja orkar inte bry mig mer om det.

jag å natts fick linnea till vårat bord idag också trevligt trevligt!
men nu orkar ja inte skriva mer så hörs senare tjohopp!

Kommentarer
Anonym säger:

hahaha jo man undrar ju!? bra dag iaf, yesyes(y) :)

2009-09-01 | 19:26:49
sarha säger:

hahaa ja precis finfint :)

2009-09-01 | 19:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback