nä nu får det vara nog.

ja rolig dag jag har haft faktiskt, åkte till skolan å hämta en filmkamera, sen vare ut till bochen (typ b-åker) och filma å ja va riddare på en häst hahaha kan ni tänka er ja red! till och med trava fast jag är så ringrostig. det var något år sen. men de var otroligt kul! skitskojj, vi skrattade som dårar å jaa våran film om medeltiden blir nog rätt kul endå! bilder kommer vell sen så ni får se hur jag verkligen såg ut hihi. sen drog jag hem och har bara myst på hemma hela dagen/kvällen . skönt att ligga i soffan med en gosigt täcke å en kopp te när man är förkyld.
så det är i princip hela min dag.
imorgon ska ja upp i tid och gå på skolan! engelska, sen på andra lektionen bär det av ut till alnö och filma klart. skönt. nu har vi en hel vecka på oss sen att klippa å redigera och sånt. sen kanske det blir utgång med natts? jag vet inte vi får hoppas att ja får glida runt i mina nya klackar ;) nu ska ja krypa ner under täcket och försöka sova! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback