sängdags!

kollade på tv nästan hela kvällen istället, blev inge slingor eller något sånt, har bara kollat på tv duschat och städat upp lite på rummet och renbäddat, tror att jag ska damsuga och lite så imorgon om jag orkar :) skönt att bara vara inne å vara seg ibland, har även suttit och kollat runt på olika hemsidor efter kläder och skor det är ju så kuul att kolla runt! men jag blir så lätt kär haha! jusste! har även kollat på datorer (stationär), ska se om pappa vill köpa en ny härlig dator åt mig. JaJa nu är kl 23:53 och för mig är det dags att sova som ska upp kl halv 7,om någon vill hitta på något imorgon efter skolan hör av er! nu ska jag sova sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback