lördag

ja idag har det hänt massor!eller ja... lite iaf:Dhaha
vaknade hos maria, vi gjorde oss i ordning.segade på lite och så
sen åkte vi med mamma och pappa hem till mig
käkade middag, kycklinggryta och ris!
sen fixade vi oss lite och så!
jag gjorde en cool inbakad fläta snett över håret och satt upp och fixade
kommer bild på de snart i inlägget wihoo!
sen har maria fotat sönder mitt rum tror jag nog haha
jaa sen drog vi hem till henne hämtade lite saker
som hennes mamma skulle ha på sjukhuset!
hiimla söt och liten han var liam! gofisen
så när vi ska gå ut så kommer det en asgrym abulanshelekopter
och det stog brandkår och doktorer där och massor
sen kommer dom ut med en gubbe och gör sån där hjärtgrejj på han skitläskigt
sen kommer en brandman fram till oss för vi sitter ju i bilen och vill fara men det blinkade ju rött och så
han sa att vi fick åka då när dom stängt av helekoptern så det var ju skitbra!
då kommer polisen och smyger ut bakom oss från parkeringen. körde efter en bit sen svängde dom av
skjutsade sedan iver och fredrik till krogen! go grabbarna!
skjutsade sandra så att hon fick hämta lite grejer hemma.
sen mötte vi linda och emma en sväng!
nu har vi åkt hem och så ska vi vell sova nurå! kul kul
asfränt de där med helekoptern.
men nu kommer bilderna!


ego



min onda tåå :( buhu!


maria eller ja som knäppt sen fixade maria till med kontrasten!


frisyren från ena sidan



andra sidan lite bakifrån!
sen var det vell inge mer maria får stå för flätan ja gjorde på henne!
läs hennes blogg vetja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback