fredag

allt går så snabbt nu
här sista dagarna innan vi åker!
minns knappt vad jag pysslat med haha.
i onsdags var ja ute med westling på kvällen.
å möte lite annat folk och så.
 hände inte så mycket.
igår var jag på apoteket
verkstan typ hela dan. något
lite större fel på min handbroms.
 men det ska grabbarna fixa på måndag.
sen drog ja hem käka och så. kollade på robinson
och drack nån cider, för ovanlighetens skull!
sen kom hellman och plocka upp mig.
var ute ett tag snacka lite och så sen blev det hemgång,
kolla på tv typ.

idag håller jag på tvätta lite och tummla
packar ner de sista kläderna och sånt i väskan!
imorgon packar jag ner det sista innan vi rör oss mot
huvudstaden. så som smink hårborste osv. sånt man behöver innan vi åker!
sen ska jag även ta en annan väska där jag ska ha handbagage!
typ en tidning ipod som jag måste fixa med ikväll och lite sånna grejjer
för imorgon kl 6 då lyfter vi! på söndag har jag hunnit njuta av playan
solen god mat goda drinkar mumms!
så vi ses nog efter jul igen. tar iofs med mig en dator
så kanske blir lite uppdate vi får se! ha det bra annars. pusss




detta paradis längtar jag till nu! vi ses igen 27 december bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback