måndag kl 20:20

heejh

tänkte att jag kan bjuda på en liten vinterbild från förra året bara för att ja inte orkar leta upp någon annan.
men iaf. jag och maria klev upp och satt och surra lite med hennes mamma och magnus? jaa typ. sen käkade hon och grejjer, pappa och brorsan kom och hämta mig dom skulle köpa ett batteri till skotern då. för nu har dom ju fått igång den. då kanske man hinner med en skotertur även denna vinter! hehe
ja sen for vi på ica och handlade. dom skulle äta på pizzan och det ville inte jag ha så köpte gulasch på burk. den är svin  god jag lovar! mumma. ja så ja kokade den och satt mig framför tvn och käkade i lugn och ro. sen har jag bara kollat på tv och så. nu ska jag leta upp min morgonrock ett par tofflor, men först ska jag ta en dusch och sedan mysa runt i det här hemma. ska raka benen och göra mig riktigt fresch tänkte jag.. kanske blir ut en sväng ikväll och går ? eller ja vi får se vad det blir kanske blir innekväll med chirrarna jag köpte;) jaa men vi hörs people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback