onsdag

tja tja bloggen, inte speciellt händelserik dag,
 typ strossade runt hemma bara till typ kl 16.00 då började jag fixa
  och surrade med maria i telefon,
 jag kom på ide´n att vi skulle åka in till stan och fika, så blev det!
ja vi gick först in på in en sväng
sedan träffade maria nå polare
så då surrade dom på som attan då
jaa sen drog vi på barista och fikade i typ 2 timmar! haha
blev en kopp varm choklad med grädde och chokladmousse tårta MUMS
jaa sen vare en rolig kille där som stirra på maria och dom skrattade åt varann hahaha jag dog.
den åkte vi olika bussar hem då, men johanna kom på bussen så jag surrade med henne
sedan åkte jag taxi, skööönt
hem duscha ut och gick och så en sväng niice.
var hemma strax efter 11 sviinhungrig, hade ju fan inte äte nån middag
så ja värmde på en billys och lira lite poker men det gick ju åt pipan det ja som vanligt då
sen har ja kollat på dagens avsnitt av halv 8 hos mig på datorn, surrat runt lite på msn och så.
ja jag ska vell sova snart också
har mycket att göra imorgon, in på skolan en sväng
och hjälpa pappa.
men först ska jag trycka in nåra bilder i detta inlägg från fikat och dagens fejjs haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback