torsdag uppdate

inte en speciellt händelserik dag
softade runt i sovkläderna till kl 7?
haha jaa då drog ja på mig mjukiskläder
och hängde med lindatill wi köpte lite dricka
sen drog vi hem hit och kollade på marley and me
bra film, men jag har redan sett den en gång, jaa sen chillade vi på bara
åt lite chirre å drack coolazero<3
sen tog jag mig en dusch och nu ligger ja i sängenoch kollar på jordan
ska försöka sova, har en engelska lektion imorgon på morgonen,
så jag har bett pappa väcka mig.

kollade även på 2012 idag med familjen, den var helt okej!
lite lång och så kanske, såg overkligt ut ibland.

och nästa vecka drar träningen igång med maria!
kämpa kämpa, eller ja vi ska simma, typ 3 gånger i veckan om vi pallar
ja men de ska vi! här ska fettet brännas enda tills i sommar!

 nej nu ska ja kolla klart på tvn, göra nåra sittups sen sova

nattiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback