lördag

tjosan hejsan

igår blev det till att dricka nåra kalla
var längesen nu känns var det som.
dom gick i snabbt hehe-
var med lillie simon filip och linnea.
myspys
vi chilla bara hos filip och drack typ
har varit på mitt blivande sommarjobb idag också och kollat lite
hur det går till och så
sen blev det hem solade kanske 20 min
sen orka ja inte blåste rätt mycket.
nu ska jag snart duscha och göra mig klar
och även vänta på grillat hemma, men gottt!
ja sen bär det av mot filip med nå folk
blir fest där :) skojj!
själv blir jag nykter ikväll. börjar kl 12 men endå
första dagen jag ska jobba på riktigt ska jag vara
utvilad och inte bakis hehe!
jaja men ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback