måndag

todiloo
hade visst blogga innan ja drog till filip i lördags
ja och de skulle ju va fest där, det var ingen fest
tycker jag iaf..
sen var det inte speciellt kul heller, om ni frågar mig
dom enda roliga människorna där var vell kjellberg och alex typ
och maria innan hon drog då:P
sen var ju alla bara allmänt full och jobbig typ
eller dötråkig
så jag drog därifrån, och så efter ett tag mötte jag kjellberg och alex i wi
vi gjorde inte så mycket satt och surra och sjöng typ tills kjellberg blev för trött
då vare bara å släppa av dom sen hem och försöka sova.
dagen efter blev det jobb. gick bra
fick lite dricks och så. men fick ont i fötterna
igår var en lugn dag. efter jobbet.
åt en sallad.
och sedan efter att ja legat i sängen typ 1 timme drog ja till maria
vi satt bara ute och surra och drack pepsi. gillar verkligen att vi kan prata om ALLT.
haha personliga saker och sånt.
ja men nu ska jag fortsätta strosa omkring hemma och vänta på att maria ska ringa
kanske skulle hitta på något senare :) skööönt!

Kommentarer
MARIAA; ) säger:

BAJS! :D

2010-06-08 | 15:10:50
sarha säger:

hahahaha du är inte klock du:D

2010-06-09 | 00:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback