onsdag

sista dagen på p-piller kartan för denna gång ja...
tusan snart är man på dåligt humör då.
idag så var jag iallafall in på skolan och fixade lite grejer med per
så nu är det klart.
dagen ute var frivilig och ja ville inte dit, så jag åkte på ica och köpte mig en billys
som jag åkte hem och värmde på, var så stressad så hann inte käka frukost.
så det fick bli en billys istället, men det var grymt längesen och grymt gott!
sen la jag mig i sängen kollade runt lite på fejjan.
somnade som en stock och vaknade av att pappa drog upp rullgardinen.
jobbigt läge där.

nu lyssnar jag på min en av mina spotifylistor och bloggar då.
funderar på vad som kan vara gott att äta idag, hmm.
ikväll så ska jag umgås med linda som kom till sundsvall idag, sååå kul!
välkommen hem!får se vad vi ska göra, chilla läre ju bli.¨ledig imorgon också ju!
skönt.

nu kommer nå bilder.









ja dom är cpna får  vell alsuta mitt inlägg, todilooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback