tisdag

igår kväll tog vi det bara lungt jag och maria
blev lite film kortspel och en glass gott
ja åt en sandwish!
somnade rätt snabbt endå efter sista filmen.
dom andra var ju helt störd vet inte vad maria laddade ner egentligen haha
jaja sen idag så vaknade jag först av marias mamma, maria skulle ut med hunden
men ja orkade inte kliva upp så jag sov en stund till, sen klev ja upp och sådär
satt ute en stund.
sedan skulle maria duscha så jag fick ta hand om liam lite, den lilla söta ungen!
men han var så trött så han började grina. sen somnade han snabbt heh
drog hem, käkade köttbullar mos och brunsås, fan va gott det var, vet inte varför men de vare
sedan blev det in mot stan, fick lämna tillbaka mina älsklingar :( buhu.  men dom var ju trasig.
får hitta några andra någongång, jusst nu behöver jag pengarna till att tanka.
ja sen åkte jag hem, var hemma ett tag och glodde på tv.
sen drog ja å va med hellman en stund, vi gjorde inte så mycket. pratade och kollade på nån rolig film på 6an.
nu duschade jag för en stund sen och har ätit en hårdbrödmacka och ska kolla på en film ja
ladda ner nyss som verkade bra innan jag ska sova.
imorgon blir det skola.. kul att ha en utedag med min älskade klass.*host*
jaja godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback