tisdag

heeeey!
oj va ja bloggar dåligt. men jaja
i söndags ja va gjorde ja då? var med lillie iaf vet jag.
hm
igår så var jag med lillie, vi drog hem till mig och käka grillat som brorsan gjort
sen drog vi och spela kubb med simon och filip! mysigt!
idag; har ja varit med maria och suttit ute i solen en stund, sen drog vi på ica maxi,
handlade lite gotta,
för vi var ju på sex and the city 2 ikväll. måste bara säga att den var klockren enligt mig
jag tycker den var kanon bra och rolig!
så den slutade ungefär 23.30 blev sent
hämtade även lillie i granlo.

en sak till, jag har städat mitt rum idag, det är skitfint nu!
plus att nu när ja lagt mig kände jag att det var på tok för mörkt med svarta gardiner
så jag bytte i brist på annat,HAHA ful man är
nu ska jag fortsätta lyssna på mina bra spotify listor och försöka plugga lite innan jag måste knoppa.
nattiiii.

bilderna kommer imorgon internet vet så jeeevla segt nu

Kommentarer
maria säger:

hahaha känner mig lite delaktig i ditt gardin byte;)

2010-06-02 | 09:52:14
sarha säger:

jasså du gör de? :p

2010-06-02 | 17:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback