torsdag

igår kväll var jag ju med linda då som sagt
vi vart på birsta en sväng och köpte en växelspacksknopp till min bil
min pärla.
sen drog vi hem till henne igen, chillade och så.
jag hade bakat kladdkaka som jag tog med mig lite av till henne.
sen drog vi till wi efter nån timme å handla chips å dricka.
gott vare, men sen tvingade jag ut henne på prommis för hon var ju så slö
och det var ju kanoonskönt ju!
ja sen fick jag en idé..
vi drar till HEDE!
ja så de gjorde vi vid halv 12 inatt haha
hämtade upp maria sen bar det av.
resan gick as snabbt.vi var framme runt 2 eller nått sånt.
vi sjöng prata och lyssna på musik och grejer.
jag och linda körde halva vägen kvar.
och en sak kan ja säga.
när jag körde sprang djur tvärs över vägen hela tiden.
först fåglar, sen en hare och efter det ett rådjur. alla snuddade typ i bilen.
så jag och linda skrek som galningar och maria såg ingenting hon.
sen var jag tvungen att stanna en liten stund för ja tog av skratt.
asså vi kunde inte hålla oss så vi började as garva allihopa så sjuuukt. hahahahah
ja sen så när vi väl var framme så såg vi snö herregud, snö nu.
drog till lindas lägenhet och kollade. mysig lägenhet.
vi kissade och lite så.
sen drog vi ut och träffade albin och bjarne. dom var full dom mahaha
sen var dom och maria hungrig så då blev det ytteligare 7 mil till sveg dom käkade och
jag och linda köpte dricka.
sen bar det av mot hede igen släppte av dom sen när solen började gå upp bar det av mot
sundsvall  för oss 3 tjejer igen. jag somnade till lite ett tag där.
och maria hon låg över hela baksätet och sov hela vägen. väckte henne i birsta haha
hon bah ooooj va snabbt det gått! hahaha
jaa och linda körde hela vägen hem tack för det.
väl hemma drog ja i mig 2 mackor och oboy, typ asgott.
sen somnade jag. vaknade till runt 11. sen vaknade jag runt 1 och sen klev ja upp vid halv 3.
hyffsat utvilad iaf. nu har jag precis duschat och ska fixa mig, sen väntar grillad mat. gottt!
nä nu fåre va nog. tjaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback