onsdag

tudiloooo
i måndags var jag med lillie vi satt och chilla i hamnen och hade mys
sen drog vi hem till mig och kolla på hollywood fruar

igår:
ja igår drog jag till maria, vi låg ute på hennes ballis och solade pratade
och grejer, hade skitmys.
typ vid kl 4 drog vi och käkade på donken, maria frågade om ja ville käka med henne så så blev de.
sen drog vi till henne igen och satt ute och hade det skönt!
efter ett tag ringde jag lillie och prata med henne sen bestämmde vi att vi skulle möta upp henne
så vi mötte henne och vandrade upp mot gravkullarna i ljusta, vi satt där i spöregnet
sen blev de bra väder. men vi satt där och surra och tog det lungt.
efter ett tag drog vi därifrån sen åkte vi ut till alnö och köpte lite glass
och lillie köpte nå godis och så, var där ett tag och kolla läget.
sen for vi tillbaka till kullarna satt där hela kvällen. sen drog ja hem och duscha
och då kom mammi och pappi hem kuuul! jag fick massa goooodis<3
asgott godis även.

drog till skolan, jag får ig i gympan typ för nå jävla simning, skiter it orka med våran gympa lärare.
men ja får ju poängen i kursen iaf.
väntar på att klockan ska bli 2 så att psykologin kan börja någongång. nu ska jag kila
ska även simma med madde idag! wihoo.
kollade också på mösspåtagningen, avundsjuk man bliiiir!!!!!
aja heeeejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback