onsdag

och livet leker, på en onsdag. ja det är sant
jag mår så bra. mitt liv är prima.'
förutom förkylningen då haha
var iallafall på birsta en sväng idag.
sen åkte jag hem en liten stund
drog upp på badet och simmade i 25 minuter, underbart.
efter det drog jag hem och käkade städade upp lite på rummet.
sen har ja varit ute med petter och oscar i vindhem en stund.
oscar skulle åka så jag och petter åkte till han och kollade på
halv 8 hos mig avsnitten från den här veckan typ askul!
sen hade vi krig. vet inte vem som fan men vi var slut båda två iallafall
haha och vi har skrattat som dårar hela kvällen!
vill även säga att jag älskar min maria waldemarsson bästa vänn!<3


Kommentarer
MARIAA; ) säger:

men gud det här hade inte jag sett, vad söt du är gumman! hahaha gott skratt nu, älskar dig med!!! :D

2010-05-17 | 21:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback