söndag

hej bloggen. har haft bloggtorka denna vecka
förlåt men ja har verkligen inte orkat.
man kan ju sammanfatta veckan lite kort nu.
måndag minns ja inte va jag gjorde.
tisdag drog mamma och pappa så´då
var jag hemma med sjuka brorsan
på kvällen åkte vi til sjukhuset, tog med maria som sällskap
hamnade på vårdcentralen i stan i flera timmar
maria sov hos oss vi hade myskväll med chirre och dirre
onsdagen, blev det att göra sig i ording, vårdcentralen på alnö.
sen kom mormor på kvällen, drog iväg å va med petter eller någe tror ja.
torsdag. minns ja inte heller haha. cp man är.
fredagen drack jag heineken, var med hellman och iver. trevligt.
lördag;  var hemma rätt länge sen drog ja till vindhem med nå grabbar,  var folk där så de blev grillning.
rätt tråkigt. folk var ju bara full och allt.
så ja surra lite i telefon och så istället.
sen drog vi på donken å oscar bjöd mig på 2 cheese. grattis igen oscar btw haha
sen släppte jag av petter och samuel hemma hos dom sen surra jag och petter en stund sen blev det hemgång-
idag är jag bara seg och har ont i magen. blir en lugn dag idag, sköönt! ska bara mysa runt i myskläder wiho.
nä nu ska ja kila mot soffan och vara social med mormor :)
blir inge bilder idag kommer kanske senare ikv eller nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback