torsdag

men shit det är redan torsdag.
va veckorna går fort när man har roligt?
skinande sol är det ute också.
var på skolan en stund idag, pratade lite med lärarna och så om hur vi ska göra.
stackars linnea alltså.. fyfan.
jaja men sen skulle jag gå på um och få nytt recept på mina p-piller.
då mötte jag madde och johanna haha, samma sak som sist, vi är lite roliga!
så surrade med dom fixade ett recept och så.
sen tog jag bussen hem, käkade 2 mackor.
det enda målet för mig denna dag, klockan är nu 7 och ja har käkat 2 mackor. haha ja men skitsamma
ja känner mig inte vrålhungrig just nu.
har glott lite på tv och så.
väntar på att maria förhoppningsvis ska plugga klart så att vi kan hitta på nått.
de vore ju awesome! nä men nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och kika runt på internet. cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback