måndag

det var på skönt att vara i fjällen ett tag.
känner mig lite gladare och så nu faktiskt när jag tagit mig hem.
 men ja kan säga att det finns visa människor som jag
är sjukt less på. beteende och deras akter.
man kanske borde tänka snäppet längre.
aja skitsamma i de nu, orka lixååååååm

var iaf där från tisdag till söndag

var med några av lindas kompisar
typ max ola och va dom nu hette haha
va ute någon dag.
linda hade praktik en dag lite också
och så kolla vi på greys och myste på bara!
sen så vart det krogen 2 dagar.
hade faktiskt riktigt kul,
var kul att träffa lite nytt folk och så.
skitsnällt av linda att bjuda mig in också!
ja sen har vi gjort massa grejer på dagarna och så också.
åkt och kolla på björnlike en sväng också!
sen varje dag lyckades vi få på ett skitprogram tror ja
de va nog för att vi kollade på tv en tidpunkt på dan haha

sen blev de hemmåt runt 2-3 tiden
var lite läskigt att köra men det gick bra!
lyssna på musik osv :)

nä nu ska jag fortsätta här på skolan.
planera våran bröst tårta kanske haha ja jag vet?
brösttårta tänker ni?
men det ska vara en symbol för rosa bandet.
det ska även vara ett rosa band på bröstet. skitbra!
sen var ja med min skruttis maria en stund igår :)
snackade en massa om stundenten och så.
sen blev de ut någon timme så att anton fick plocka nått dike haha
aja nu ska jag iaf återgå till skolan! ha'et gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback