måndag

ja då var det en ny vecka igen!

klev upp 20 i 7, imponerad av mig själv!
fixade mig käkade fruskost osv.
sen drog ja mot skolan. mötte upp linnea
sen satt vi hela klassen och redovisade om ön.
vi gjorde ett stor bord och pratade disskuterade
och grejer, faktiskt riktigt bra lektion, gillar anders!

sen var det möte som gällde.
dock slutade det inte så bra.
men men det har löst sig och
jag är nöjd iallafall som det blev

sen fortsatte lektionen. nu äre rast
eller ja jag har vell slutat.
men jag och linnea sitter kvar och förbereder för
naturkunskaps redovisning på onsdag.
det blir skitbra det.

sen ska jag dra och simma!
så skönt har saknat simmningen!




nu börjar det bli kalla tider så jag använde min nya
vinterjacka första gången igår och det var behövligt!
dock inte den på bilden. min nya är röd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback