onsdag

fy skämms på mig.
jag försov mig imorse. inte bara 1 timme heller,
var på skolan till 11. men det var rätt lungt.
snackade med lärarna och så och de händer ju alla.
har varit så trött och slö dom senaste dagarna.
börjar bli sjuk. så jag tog mig fasiken inte upp ur
sängen innan 10.
ja sen var jag på skolan ett tag med linnea.
sen blev de ner på stan och kolla runt lite.
kollade även lite halloween grejer!
efter de drog jag och simmade 1 timme
knät ville inte riktigt men ja kämpade på
så det gick ju bra!

efter de drog ja hem och la mig på soffan.
för jag frös väldigt mycket.
sen var det ingen god mat så
jag gjorde gulasch på burk åt mig själv
som pappa hade handlat.
sen åkte jag bort till farmor och pratade med henne
i någon timme. tror hon blev väldigt glad att jag kom.
tror hon kommer läsa detta så jag säger såhär
det var så roligt farmor att hälsa på

efter det åkte jag hem och kollade på halv 8 hos mig.
nu har jag börjat baka en kladdkaka som jag sta ta ut
ur ugnen om 15 min ungefär gott!
sen blire vell bara chill så att ja slipper vara sjuk i helgen.
för imorgon kommer linnea också och sover här i helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback