söndag

skönt, nu har man gjort sig av med lite ogräs
sånt som bara är onödigt. haha.
ja inte ogräs bokstavligen talat.

och ja igår när jag prata med maria och vi hade sååååå
jävla kul insåg jag fan att mitt liv är på topp!
jag mår så jävla bra. ännu bättre av att kunna
känna mig mogen nog att lägga allt åt sidan.
för egentligen? vem brydde sig?:D haha.
jaaa nä fyfan. idag blire till att chilla.
skulle hjälpa henne med någon.
tror det blir en mjukisbyxa dag och bara hare gött!
och sen ikväll ska jag vell packa iordning
badkläderna och så som vanligt. kör på simning
denna vecka igen! blir vell att simma  varje dag tills på
fredag eller torsdag. runt 40-60 min asskönt!
aja sen blire skola imorogn då också! då ska jag ju träffa min
skruttis linnea! sötan. du är bra rolig du också på din blogg:D haha!
nä nu orka ja inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback