tisdag, trååk

sitter fortfarande på skolan. astråk. eller ja
jag och linnea dampade i hissen förut haha!
who let the dogs out  who who who haha
och så dansa vi lös till den askul:D tokar vi är!

och jag är snart klar med mina outfits till min gubbe
det blev en 80 tals elvis dräckt med afro haha
och en hip-hoppare. har bara en outfit kvar nu
asskönt.
vill bara åka hem nu känner jag och chilla.
men är ju bara 10 minuter kvar :)
jaha tråkigt inlägg kanske men ville skriva lite
så jag hade något att göra
förutom att kära ner mig i valpar som jag kikar på
på blocket så hiiiiimla söta.
men ja nöjer mig nog med mina 3 haha!



finaste alice! och snällaste och gosigaste!


Kommentarer
Anonym säger:

HAHAHAH WHO LET THE DOGS OUT!!!!! ;D

2010-10-05 | 19:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback