torsdag kväll

älskar känslan av nydsuchad och fräsch
och det är jag nu kan jag säga.
klockan är strax innan 11 och ja känner
mig inte ens stressad att ja måste sova.
för jag har sovmorgon till halv 1 imorgon,
så himla sköönt. det behöver jag !
ska jobba vidare med tidningen med linnea.
sen ska vi ner på stan och kika efter ett par strumbyxor
till mig.
ikväll har jag varit med maria, vi har kollat på k av t
för hon såg det inte igår. så vi myste ner oss i hennes säng!
sköönt. var på maxi en sväng å stötte på några kända ansikten
vi surra lite med sen hem till henne igen och chilla.
efter de svängde jag förbi madde och kika på ett par skor
jag ska låna tills imorgon.
jag har bokat bord på biteline, ska dit och käka och dricka
med härliga människor. än så länge är det
jag linnea anton sofia claes och emil.
micke kanske skulle dyka upp.
men de kanske kommer fler vem vet!
så det ska bli skitmysigt!

nu ska jag mysa en stund i soffan med mor och far innan det blir sängen
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback