tisdag

skit dålig på att uppdatera förlåt för det ska bättra mig.
 har iaf haft en lugn skön helg, i fredags var jag bara hemma helt för mig själv.
jätte skönt.
lördagen drog jag och lillie till hudik på crousing, det var faktiskt skit tråkigt där,
men vi träffade lite folk och så men ja. vi drog hem rätt tidigt. var till stan runt 12 igen, hemma alltså.
så då skjutsa jag och lillie in claes och emil till krogen och satt utanför där och kolla på alla fyllepärer.
faktiskt riktigt kul att sitta utanför och bara kolla det händer alltid något.
ja sen blev allt krångel och så men det löste sig. var hemma runt halv 5 eller nått. lite väl sent men men.
söndagen drog jag och lillie ut också. ja tror jag iallafall haha.
 jusste i torsdags var jag och lillie på biteline och bara hade mys käka och så, men sen fick ja ont senare på kvällen uscha..... var inte kul alls.
jaja skolan och så igår då. hm
idag ska jag lillie och lillebror grilla och ha det mys hemma, mamma och pappa åkte och skulle kolla på ozzy i sthlm.
vore faktiskt kul att se han bara för att han är så jävla stor men fick vara hemma jag, så då passar vi på att ha lite mys!
nu ska jag fortsätta jobba på skolan. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback