helt sjukt

måste säga att det faktiskt är helt sjukt att det är folk som går in på min
blogg dagligen fast den legat nere hur länge som hellst.
känns nästan som en komplimang att folk vill läsa om mitt liv.

vet inte riktigt vad jag kan skriva om just nu..
att det bara är 3 månader kvar till studenten!
underbart! sen är skoltiden över, som man längtat!

har börjat träna på ego också med madde,
vi kör roliga pass som core(döden,
och så kör vi mycket fritt.
blir några gånger i veckan,
sen har jag faktiskt börjat vara med nytt folk!
skittrevligt, att tex upptäcka tjejer i klassen
sen min sötnos ella.

ja livet leker, känner lixom att jag har ett bra liv
mår bra allt är bra, det händer saker
ja vad mer kan man begära?

nä va tusen, klockan är mitt i natten och jag har nyss duscha..
ska nog sova nu eller kolla på en film eller tv,
återkommer om jag ska börja blogga igen eller inte.
och ni som läser var inte så blyg med kommentarer!
skriv anonymt om ni inte vill visa vilka ni är!
får ju mer motivation att blogga om man får lite feedback.
aja nu ska jag hoppa ner under täcket.
puussss



där ser ni att jag tagit hål i näsan också.


Kommentarer
bitte säger:

Hej tävlar ut en snygg shoppingkasse på min blogg ifall du vill va med.

http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-14 | 07:39:30
Bloggadress: http://www.lovemercury.se/?p=2638
sofia säger:

alt bra?:)

2011-03-14 | 08:10:20
Bloggadress: http://contuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback