morrn morrn

Tjenixen!
ja idag har inte hänt mycket alls än..
klivit upp käka en hårdbrödmacka till frulle.
sen klädde på mig snackade med maria.
blev lunch, icas pizza man värmer i ugnen.
en halv sådan. skitgod.
sen soffan. kollat på oc typ.
nu sitter jag i sängen och kollar runt lite
lyssnar på musik.
funderar på vad man ska göra idag..
har ni några förslag på något jag kan blogga om?
någon ni vill se mer av?
typ det jag bakar,smink eller nått?
skriv isf. för just nu vet jag inte



mumms snart sommar, inte helt fel med något sånthär
på en uteservering då!


Kommentarer
angelica säger:

Skriv gjärna om dina bakverk och din mat du lagar!! Det är intressant!! Fin blogg!!

2011-03-16 | 14:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback