en månad kvar till jul..

och jag har inte köpt en enda julklapp än...
men imorgon kommer lönen och sen blir det julklapps shopping.
ja vad har jag hunnit med sen sist. handlat massa "flytta hemifrån" grejer
typ dom tallrikar glas vattenkanna, ljus och lite annat smått och gott.
blev en heldag på ikea med lisa, plus lite ikea lunch aldrig fel!

hunnit vara med maria också och myst på en hel dag, spelade kort och surrade
käkade lite god mat, fläskfilé och kroketter.

eeeh eeehh,,,, ja va ska man skriiiivarå.

idag kollade jag iaf när dom fyllde badtunnan med vatten och började elda upp värme i den
för i helgen ska det tydligen badas och bastas på jobbet myyys. men för en gång skull är ja typ
sugen på krogen, haha ja som aldrig går dit lixom..
så om nån är sugen på krogen så ring vettja???

har bestämmt mig för att ge mig på att baka knäck i år också. vi får se hur det går,
tror de kommer gå åt pipan. kletigt och bränna fast eller nått. jaja vi får la se.


bilder på lite av grejerna jag köpte



dessa glas köpte jag snygga och enkla.


dessa tallrikar fast i beige/sandfärgade, ett sett med 6 st av både stora tallrikar små och djuptallrikar,kanonbra



serveringsskål endast 19 kr, i glas


den gröna vattenkannan fick även bli min.




och två sånna här doftljus som luktar så sjukt gott! de va de ja orkade lägga upp


gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback