sammanfattning

ja min söta vänn maria vill att ja ska börja blogga igen minst en gång i veckan :D och ja ska försöka:D

så vi kan ju börja med en års sammanfattning. av de ja minns haha;D

ja nu minns ju inte ens ja början på detta år när ja tänker efter hahah

men jag har tagit studenten, med slutbetyg så jääävla skönt!! finally
jag fick jobb måndagen efter vi tog studenten. sen dess har ja jobbat heltid
jag har hunnit med en resa till öregrund, mitt favvo ställe
en underbar resa till turkiet med min älskade vänn maria!!!! fan så kul vi hade å va vi trammsade runt
och de viktigaste av allt. ja vill tillbaka NUUUU!!! min första utomlandsresa utan föräldrar. så mysigt vi hade på kvällskvisarna på nån restaurang satt å käka och tog nån drink. vi åt alltid kött haha. efter de blev det alltid nätter på balkongen med cola och några cigg och massa surr! thihi. våra stekiga dagar på stränderna i vattenkanten där vi låg för att överleva värmen hehe. brun och fin blev vi. vi skulle testa hamam de värsta ja vare med om (hahahaha). utekvällarna, partybåten och trampbåten (maria blev åksjuk) haha tokfian.
shopping efter gatorna till ibland 2 på nätterna. bajslukten på hotellet och killar som hängde efter oss.
ja detta var en resa att minnas för resten va livet. för fyfan så underbart det var!!! detta ska vi göra om.

har hunnit med att skaffa tillskott i familjen, ackbar våran lilla valp som nu börjar bli stor. 10 kg väger han nu. ja tiden går snabbt, jobbiga stunder på nätterna har ja haft när han väcker mig men de är så värt de i slutändan. mammas lilla skrutt <3

varit i hede och hälsat på linda, hade en trevlig helg med flytt och några bärs!

ja jusste har fått en finare bil! loooove it. äntligen.

hur många härliga kvällar som hellst i sommar. dock vare ju rätt pissigt väder.
och så kan jag ju avsluta detta inlägg med att jag vann på min första bingolott idag:D 100 kr!!! jippiiii

det var faktikt skönt ändå att skriva av sig. nu slänger ja in några bilder när ja ändå är igång:) då blir maria glad

studenten, vilken känsla! det var bland de roligaste jag varit med om!!



fina och underbara öregrund!

 

älskade turkiet med min älskade bästa vänn. kanske den bästa resan i mitt liv!



min fina bil! som jag älskar den!



och sist men också minst min lilla skrutt ackbar "acke" om nån undrar om
namnet så betyder det "den store" på nått språk :) och stor ska han bli lillskiten
här var han 7 veckor och på besök hos allards för första gången.


det fick avsluta mitt första blogginlägg på länge! :)





Kommentarer
maria säger:

awesome!! :D

2011-11-18 | 22:45:37
sarha säger:

i know:D thihi bloggar nog en sväng imorgon;)

2011-11-19 | 02:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback