dark night

blev en kvällsblogg iaf idag, har varit en stalldag idag.
fixat stallet varit i birsta och köpt foder med isabelle sen nu på kvällen var ja å gosa med dom klippte bollens svans och lite sånt.
käkade sviiingod middag pasta med fläskfilé sås mamma hade gjort :)
se har det varit mys i soffan.lyxade även till det med en bulle eftersom de är nån sån dag idag haha, som man inte kunde missa om man kolla fb i 5min haha.
ska kolla på halv åtta hos mig nu innan ja somnar som ja missa förut:)
imorgon är det fullt ös på schemat, ska hämta en soffa med isabelle som jag ska ha sen! en vit ektorp. och så har ja stängning på jobbet 16-23 ! tänkte även försöka trycka in att träffa lisa när ja slutat :).. har jobbhelg så jag kommer jobba heeela helgen lång. men de blir toppen de!
får se hur mycket ja hinner blogga men vi hörs snart igen.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback