Att alltid hålla ihop...

Hej, nu när jag stog och diskade flög det bara massa tankar runt i skallen om senaste åren, vad jag och min familj har genomgått, det är bara helt sjukt att vi allihopa är där vi är idag och fortfarande är så sammansvettsade. Jag måste säga att jag är stolt över oss allihopa som har klarat ett par tuffa år.Vill inte gå in på detaljer vad vi genomgått då jag inte vet vilka som läser här och vilka som kan läsa eller kommer läsa i framtiden.Men en sak vet jag och det är att vi nog har varit med om mer än de flesta kanske kommer vara under en livstid. Jag kan dock inte påstå att det varit svårt och jobbigt, och att vi många gånger bråkat och blivit ovänner, men det har aldrig varat länge då vi verkligen behöver varanndra. Alltså jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan min mamma,pappa och bror. Tur att vi är dom vi är och att vi har sånt himla bra förhållande allihopa. Om ni läser det här vill jag bara att ni ska veta att jag älskar er och kommer alltid att göra. 
Jag har aldrig kunnat haft ett bättre liv än det vi haft trotts det som varit.
Och nu kan vi verkligen börja blicka frammåt, känns som att det börjar ta slut på bakslag och att vi snart funnit tillbaka till ruta 1 trotts att vi befinner oss på olika platser så går vi igenom allt tillsammans. 
 
Med detta vill jag bara säga att jag hade aldrig kunnat tänka mig att vi om några veckor skulle åka till thailand tillsammans och bara ha semester, gud så jag längtar och saknar er mamma pappa och fredde. men vi ses snart och jag längtar så det gör ont för jag saknar er och hundarna sååå himla mycket. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback