Nystart!

JA nu har jag bestämt mig, efter att jag varit i thailand och skämmts över hur jag ser ut, kommer jag ens våga gå runt på stranden..
Så den 2 januari ska vara början på mitt nya liv. inte den första om jag skulle vara bakis, haha..
 
nä men seriöst, nu har simhallen öppnat här uppe i denna lilla by, två dagar i veckan! och dom dagarna SKA jag vara där, äta nyttigare och även ta prommisar och försöka mig på träningscykeln. har vell tränat lite och gått under tiden jag bott här, men känner redan nu att mitt nyårslöfte är att kämpa på på riktigt. hoppas verkligen att jag kan hålla detta och få börja känna mig mer nöjd och bekväm, och grejen är den att jag älskar att simma och jag tycker det är kul och träna! men ekonomin tillåter inte direkt nånting nu då jag sparar till resan.
jaja nu hoppas vi på detta. säger godnatt nu och längtar tills imorgon kl 16,00 då börjar min lediga helg efter konstant jobb i två veckor! jiiiihoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback