Fredag kväll

Som rubriken lyder så är det fredag kväll och jag har faktiskt legat i soffan hela kvällen och tänker fortsätta med det, har klivit upp kl 05:00 i några dagar och jobbat några öppningar då hon som jobbar då egentligen är bortrest. Har gått bra men har varit lite nervös. Det har gått bättre än väntat , på morgonen gör vi massa baguetter bullar, fixar ned posten och paket och idag kom även varor. Börjar inte förns 9 imorgon ska bli så himla skönt! Däckade iaf på soffan idag efter jobbet vilket jag tycker jag var värd ! Igår följde jag med ailin till stallet och gosa på lite hästar, var så mysigt, blev även inbjuden att få följa med och köra någon gång. Kan ju inte det men jag skulle få en lektion haha. Nä nu ska jag fortsätta kolla på sex and the city innan läggdags ! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback