äääntligen ska jag få sova!

Vilken jävla dag!!! puuuuuh, först jobb sen hem och städa och packa för fullt.. helt jäkla slut i hela kroppen. ska bli så skönt att somna på fredagkväll alltså.. har bara badrumsskåpet med handfat och de plus duschen i badrummet imorgon och städa bänkarna och kaklet i köket!! sen jobb i 8 timmar, sen packa i bilarna inför fredagen. när vi packat ut allt på fredag är de bara lite torkning och dammsugning och skurning kvar sen far vi. då har man typ 13 timmars bilresa som man ska ska köra själv. då kanske alla förstår varför jag längtar till fredag kväll??? då har jag kommit hem och ska få gå och sova och veta att jag kan sova ut, ta det lungt på lördagen och bara vara. ååh! det är mitt ljus i den långa tunneln just nu. nej nu ska jag sova så man hinner få lite sömn iaf. godnatt på er alla där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback